Ubrania od „Dialog”

11.01.2018
Autor: Dawid Korniak, Zdjęcia: Archiwum Dialog

Marka odzieżowa „Dialog” to nowość na szczecińskim (górnolotnie to ujmując) rynku modowym. Brand powstał w tym roku i już zdążył pozyskać wielu fanów. Ubrania od „Dialog” to „streatwear” w szczecińskim wykonaniu, narodzony z zajawki do tworzenia i projektowania ciuchów. Rozmawiamy z Pawłem i Marcinem założycielami marki, o tym czym jest Dialog, które ciuchy cieszą się największym zainteresowaniem i o kilku innych ciekawych rzeczach, o których powinniście wiedzieć...

 

Smolasty

 

Dj Frodo
hot°: Na początek kilka pytań podstawowych: skąd w Waszych głowach wziął się pomysł na stworzenie własnej marki ciuchów? Dlaczego akurat „Dialog”? Kiedy wystartowaliście?

 

Paweł Karasiński: Pomysł na stworzenie własnej marki ubrań kiełkował w naszych głowach już od dawna. Już za czasów szkoły średniej razem wymyślaliśmy wzory związane z muzyką, której słuchaliśmy, a pomysły przelewaliśmy na koszulki za pomocą prasowanek. To była czysta zajawka. Dopiero około 3 lat temu stwierdziliśmy, że trzeba to urzeczywistnić.

 

Natomiast finalna forma produktów powstała na początku tego roku, także to dopiero zalążek naszej działalności. Nazwa „Dialog” to po prostu analogia do codziennych relacji międzyludzkich. Każdy, aby się porozumieć i funkcjonować w rzeczywistości, która go otacza, potrzebuje właśnie dialogu. To nieodłączny element życia. Także ubiór stanowi sposób, w jaki komunikujesz się z otoczeniem - „More than a talk”.

 

hot°: Tak jak wspomnieliście, dopiero wystartowaliście, ale może macie już jakieś statystyki, obserwacje… Które z Waszych produktów cieszą się największym zainteresowaniem?

 

Największą popularnością cieszą się nasze hoodies, czyli bluzy z kapturem. Ludzie cenią je przede wszystkim za oryginalny krój i jakość wykonania. Na kolejnych miejscach znajdują się koszulki z serii Essentials (z nazwą naszego brandu).

 

hot°: Dla kogo tworzycie Dialog? Innymi słowy: jaki jest wasz target?

 

Osoby ubierające się w nasze ubrania to przede wszystkim ludzie młodzi i otwarci, poszukujący czegoś świeżego, jeśli chodzi o outfit. Styl naszych ubrań jest niejako uliczny, więc wpisuje się w tzw. „streetwear” Dlatego ktoś, kto ceni sobie raczej niezobowiązujący styl codziennego ubioru, znajdzie na pewno coś dla siebie.

 

hot°: Czym charakteryzują się Wasze ciuchy? Z jakich materiałów są wytwarzane?

 

Na pewno charakteryzują się dobrą jakością wykonania i dbałością o szczegóły, takie jak nadruki oraz markowe wszywki. Zarówno bluzy, jak i koszulki wytwarzane są z wysokiej jakości bawełny.

 

Hoodies szyte są ze specjalnej szczotkowanej dzianiny o dość dużej gramaturze, co sprawia, że są bardziej wytrzymałe i odporne na zużycie w praniu. Wszystkie rzeczy produkujemy lokalnie, w limitowanych seriach - liczba czasami nie przekracza kilkunastu bądź kilkudziesięciu egzemplarzy.

 

Sentino

 

Malika Montana

 

hot°: Popularna marka odzieżowa to nie tylko projekty czy odpowiednie materiały, ale również dobry i pomysłowy marketing. Jakie macie pomysły na promocję waszych ubrań?

 

Skupiamy się przede wszystkim na mediach społecznościowych, takich jak instagram oraz facebook. W dobie tak swobodnego dostępu do internetu jest to naturalna droga.

 

Współpracujemy z wieloma artystami (raperzy, wokaliści, dje), nasze rzeczy można zobaczyć również w teledyskach. W przyszłości na pewno będziemy chcieli usprawnić dotarcie do klientów poprzez e-commerce oraz promowanie się na krajowych i zagranicznych targach streetwear.

 

 

 

hot°: W jakich granicach cenowych sprzedajecie np. koszulki bądź bluzy?


Jeśli chodzi o koszulki to ceny zaczynają się od 100 zł (seria Essentials). Bluzy z kapturem to koszt 240 zł. Na cenę składają się takie czynniki jak limitowany nakład i fakt, że wszystkie produkty wytwarzane są w Polsce.

 

hot°: Jakie macie marzenia związane z marką Dialog? Czy planujecie otworzyć sklep stacjonarny, czy może jednak chcecie działać tylko w sieci?

 

Sklep stacjonarny to na pewno odległa przyszłość, ale niewątpliwie jest to jeden z naszych celów. Póki co skupiamy się na rozwinięciu samego brandu oraz realizacji pomysłów w tworzeniu nowych produktów. Poprzez rozwój i poszerzanie naszej oferty chcemy bardziej ugruntować aktualną pozycję marki na rynku odzieżowym.

 


www.instagram.com/morethanatalk

 

https://www.facebook.com/morethanatalk