Helfi Body - Emilia Ziembicka

03.03.2021 1 komentarzy
Autor: Ewa Cudnik, @TheBestOfSzczecin, Zdjęcia: Szymon Pater

Tajemnicza piękność o nienagannej figurze - Emilia Ziembicka. Właśnie ta osoba ma za sobą ciężką walkę o zdrowie oraz pozbycie się nadprogramowych kilogramów (20!) - o czym opowiada na swoim profilu Helfi.body. Dziś - instruktorka fitness, doradca żywieniowy oraz partner firmy DLG. Zapytaliśmy o szczegóły jej współpracy z odważnie wkraczającą na rynek firmą DLG, oferującą specjalistyczne kosmetyki, sprzęty od firmy Panasonic oraz żywność funkcjonalną i suplementację.


Czym dokładnie są produkty DLG? Na czym polega ich wyjątkowość? Czy można im zaufać?

 

-----------------------------------

 

Artykuł powstał przy współpracy z  The Best Of Szczecin. Dziękujemy i serdecznie polecamy!

 

-----------------------------------

 

 

Zajmujesz się dosyć szerokim zagadnieniem dbania o dobrą kondycję organizmu. Czy możesz przybliżyć nam, co konkretnie oferujesz?

 

Oczywiście, że tak! Z wielką przyjemnością :). Może zacznę od stałego i niezmiennego hasła firmy DLG: „Let’s be the change". Zmiany są naszym priorytetem!


Wraz z założycielem, Danny’m Laroque, inspirujemy innowacyjnym planem działania, wzbogacając tym samym sektor brażny wellness o trendy rynkowe. Kierujemy się elastycznością, odpowiedzialnością, etyką i przede wszystkim pasją. Nasza oferta zmieniła życie już niejednej osoby.

 

Znając wartość i niesamowitą skuteczność naszych produktów, staram się w jak najlepszy sposób wprowadzić je rynek. Głównie tworzę sieć partnerską, wybierając do współpracy konkretne firmy, bądź osoby indywidualne. Zależy mi na tym, aby byli to specjaliści.

 

Nie wyznaję łapanki i nie wyobrażam sobie, aby produkty tak wysokiej jakości znajdowały się w przypadkowych rękach. Nie chciałabym również doprowadzić do przesytu rynku. Nie na tym to polega. Jest wiele firm, które przewijają się wszędzie, w każdym sklepie lub w co drugim salonie kosmetycznym. Tworzy się bardzo duża konkurencja i ostatecznie nikt nie jest zadowolony. Moim celem jest wyróżnienie pojedynczych miejsc na mapie Szczecina, Polski czy też zagranicy. Dbam o to, aby produkt nie został zdeprecjonowany i cały czas kojarzył się z usługami na bardzo wysokim poziomie.

 

 

Znamy się ze spotkań fotograficznych TheBestOfSzczecin, na których robisz wrażenie piękną sylwetką i sportową werwą. Skąd bierze się ta energia? Z tego co pamiętam, wcześniej zajmowałaś się tylko suplementami diety. Co skłoniło Cię do rozszerzenia swojej oferty?

 

Jako sportowiec korzystam z suplementacji, popieram ją i zawsze będę promowała. To dzięki niej funkcjonuję na tak wysokich obrotach i często inni za mną nie nadążają! Pamiętam jak się czułam bez wsparcia i szczerze? Nie polecam! (Haha)


Natomiast na formę marketingu poleceniowego trafiłam ponad 2 lata temu i nie ukrywam, że bardzo ułatwia mi ona wiele procesów. Od zawsze czuję, że moją misją jest pomoc innym i szukałam rozwiązania, które po prostu pozwoli mi na to. Tak jak wspomniałaś, początkowo byłam związana zawodowo tylko z suplementacją. Jest ona bardzo bliska mojemu sercu. Zauważyłam jednak, że w tych czasach rynek potrzebuje szerszej oferty.

 

Dział wellness jest obecnie najszybciej rozwijającą się branżą, a mi bardzo zależało na tym, aby podołać oczekiwaniom XXI wieku. Ludzie wymagają teraz opieki kompleksowej, ponieważ nie mają oni ani czasu, ani ochoty, aby się „rozdrabniać”. Są miło zaskoczeni, kiedy w jednym miejscu otrzymują usługę oferująca wszystko to, co jest im potrzebne. Dlatego właśnie zdecydowałam się na zmianę firmy i współpracę z DLG. Jesteśmy otwarci na każdego człowieka, ponieważ jesteśmy w stanie mu pomóc.

 

Oferujemy francuskie kosmetyki Anny Rey Monaco (pierwsza seria była tworzona dla księżnej Grace Kelly), sprzęty do pielęgnacji twarzy od firmy Panasonic, suplementację, oraz żywność funkcjonalną, prosto od norweskiego kardiologa.

 

Brzmi naprawdę dobrze. Zatem, co jest głównym atutem produktu i dlaczego uważasz, że z czystym sumieniem możesz go polecić?

 

Przede wszystkim uwielbiam ten produkt. Jest on dla mnie numerem jeden, ponieważ widzę jak działa nie tylko na mnie, ale również na klientów. Z resztą... z przysłowiowym „bublem” rynku nie zbuduję. Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest to, że choć firma długo na rynku nie jest, to marki, które wykupiła na wyłączność mają już za sobą wiele lat stażu.

 

Anny Rey Monaco: ponad 50 lat, Norvia: 30, natomiast Panasonic’a już nawet nie trzeba przedstawiać. Jest to gigant światowy, dzięki czemu mamy również solidne fundamenty kapitałowe. Warto zwrócić uwagę również na to, iż dzięki stosowanemu przez nas schematowi działania, produkty nie obrosły niepotrzebnymi kosztami.

 

Niestety w przypadku klasycznych sieciówek tak się dzieje. To jest bardzo duży atut, o którym uwielbiam mówić! Warto, aby klienci wiedzieli, że jest możliwość zaoszczędzenia pieniędzy.

 

 

 

Widzę, że opowiadając o pozytywach czujesz się jak ryba w wodzie!

 

Oczywiście! To jest to, co kocham! Poza tym, odbiegając od samego produktu - ja po prostu uwielbiam pracę z ludźmi! Jest to moja pasja, ogromna motywacja i niesamowita inspiracja. Każdy wnosi do mojego życia pewne wartości, które mają bardzo pozytywny wpływ na moją dalszą działalność.

 

Cieszę się, że mając przy sobie specjalistów oraz bardzo dobre produkty, mogę pomagać innym. To jest dla mnie najważniejsze. W dzisiejszych czasach każdy chce się dobrze czuć i nienagannie wyglądać, a ja właśnie to mogę zaoferować.

 

Jakich wyzwaniań może się spodziewać osoba funkcjonująca na rynku marketingu sieciowego?

 

O mamuniu! Mnóstwa! Mnóstwa różnych, różniastych! Natomiast ja jestem człowiekim rozwiązań (hahah). Jeśli występują jakiekolwiek utrudnienia, to tylko po to, aby wskazać inną, lepszą drogę.
Na pewno zdarzają się wśród potencjalnych klientów /partnerów osoby nieufne.

 

Wokół krąży pełno reklam, które atakują nas z każdej strony, więc nic dziwnego, że dana osoba początkowo „usztywnia się”. Doskonale to rozumiem. Poza tym nowości z reguły wzbudzają podejrzenia. W takich momentach bardzo często przypomina mi się historia firmy Coca Cola, która w pierwszym roku działalności sprzedała zaledwie 6 puszek produktu.

 

Grunt, to iść dalej i się nie poddawać. Tworzenie rynku nigdy nie należało do zadań łatwych. Wiąże się to z bardzo dużym przesiewaniem ludzi, a to wymaga już poświęcenia, czasu i energii. Mimo to efekty zadowolonych partnerów bądź klientów zawsze wszystko rekompensują. Bezcenne uczucie, które każdemu polecam!

 

Spróbujesz mnie przekonać do stosowania produktów? Powiedzmy, że jestem z tych "nieufnych";)

 

(Hahah) Ja zawsze powtarzam, że produkt sam się broni. Kto już ich raz spróbował, zaczyna zaopatrywać się hurtowo (haha). Ręczę za ich jakość oraz skuteczność, ponieważ wiem, że spełni on oczekiwania odbiorcy. Natomiast ja, jako instruktorka fitness, wielka pasjonatka świadomego odżywiania oraz osoba bardzo aktywna fizycznie, jestem szczególnie "sfokusowana" na nasz dział żywienia i suplementacji. Uważam, że jest on fantastyczny. Szczególną uwagę należy poświęcić Norvii. Czegoś takiego na rynku po prostu nie ma.


Dr Lars tworząc tą żywność wynalazł coś całkowicie uniwersalnego i ponadczasowego. Oczywiście pracując nad Norvią poddawał ją badaniom klinicznym (wszystkie dokumenty potwierdzające etykietę oraz wpływ produktu na dane mechanizmy w organizmie są do wglądu). Jest ona świetnym rozwiązaniem dla osób, które mają różne problemy kardiologiczne, są w ciągłym biegu, nie mają czasu gotować i jeść (alternatywa dla niezdrowych przekąsek), ale również dla osób, które chcą zdrowo schudnąć lub są sportowcami i zależy im na znacznym podniesieniu wyników sportowych.

 

Mogę o tym opowiadać bez końca, ponieważ sama stosuję i jestem bardzo zadowolona. A skład jest dla mnie fenomenem. Zresztą...specjaliści to potwierdzają.

 

 

Ciężko nie zainteresować się tematem;). Skupiasz się na rynku szczecińskim czy planujesz stopniowo rozszerzyć dystrybucję produktów również o inne regiony?

 

Powiem szczerze, że plany zdecydowanie wykraczają poza Polskę. Moim celem jest rozpowszechnienie produktów na całą Europę, Stany Zjednoczone, Anglię, Meksyk, Emiraty Arabskie oraz (być może) całkiem niedługo na Ukrainę oraz Rosję. Uważam, że każdy zasługuje na poznanie naszej oferty i mieć możliwość skorzystania z niej.

 

Cały czas zamierzam się trzymać swoich założeń. Zależy mi na tym, aby podjąć współpracę z najlepszymi dietetykami (również klinicznymi), fizjoterapeutami, sportowcami (lub całymi klubami sportowymi), trenerami personalnymi czy siłowniami, ale również z salonami kosmetycznymi/medycyny estetycznej oraz SPA w ekskluzywnych kurortach nadmorskich. Chcę dotrzeć do tych odpowiednich ludzi.

 

Nieśmiało napomknę, że już niebawem będziemy mieli wśród produktów również olejek CBD. Jestem pewna, że przypadnie Wam do gustu.

 

A tymczasem chciałabym Was serdecznie zaprosić do obserwowania moich mediów społecznościowych oraz wizyty w naszym szczecińskim showroomie, po wcześniejszym umówieniu się (Nowy Turzyn, I piętro, box 2E2).

 

Myślę, że jest to najlepszy sposób, aby poznać nasze produkty, przetestować je oraz porozmawiać o współpracy z firmą. Jeśli tylko mamy taką możliwość, organizujemy również beauty party. Podczas nich gościmy naszych kosmetologów, którzy wykonują na modelach darmowe zabiegi oraz fachowo doradzają pielęgnację dostosowaną do danej cery. Zapraszam! Jesteśmy dla Was.

 

Dziekuję ślicznie za rozmowę, ślę buziaki i życzę każdemu z osobna wszystkiego dobrego!

 

 

 

 
Adres: ul. Reduty Ordona 56/1
Mail: [email protected]


Facebook: HELFI BODY
Instagram: @helfi.body
www.helfibody.dlgworld.info

YT: HELFI BODY

 

Komentarze

Komentarze

Franklyn
12:27 23.08.2023
Jak sprawdzić czy postanowienie o ogłoszeniu upadłości jest prawomocne? Your style is unique in comparison to other folks I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this web site. Kiedy ogłosić upadłość spółki komandytowej?
0
0
Nie ponosimy odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach i opiniach publikowanych przez Czytelników niniejszego serwisu. Publikowane komentarze są tylko i wyłącznie prywatymi opiniamii użytkowników serwisu. Zachowujemy oryginalną pisownię nadesłanych komentarzy.