Jolipet - Nowości i Zaproszenie na 24 lutego
W świecie, gdzie zdrowie i dobrostan naszych czworonożnych przyjaciół staje się coraz ważniejsze, Jolipet Polska wyznacza nowe standardy w żywieniu zwierząt.Rozmowa ta to nie tylko spojrzenie na innowacyjne podejście do żywienia zwierząt, ale także na zaangażowanie i pasję a nawet bezkompromisowość, z jaką Jolipet podchodzi do swojej misji - promowania zdrowego stylu życia naszych domowych pupili.
hot°: Minęło kilka miesięcy od naszego ostatniego wywiadu. Co najważniejszego wydarzyło się w Jolipet w ostatnim czasie?
Znacząco poszerzyliśmy naszą ofertę. Zarówno o wysokogatunkowe karmy z insektów, jak i ofertę mokrych karm dla kotów.
hot°: Co wyróżnia ofertę Jolipet Polska na tle innych dostępnych na rynku produktów dla zwierząt?
Wszystko, i dosłownie wszystko. Jakość i skuteczność naszych produktów z linii Jolipet / Wolf’s Menu / Barf Buffet, jak i wysoka jakość innych produktów, które znajdują się na naszych półkach.
hot°: Jakie kryteria musi spełniać karma, aby znaleźć się w Waszej ofercie?
Nie jest łatwo trafić na nasze półki. Niestety. Poprzeczka jest postawiona bardzo wysoko. Podyktowane jest to naszym doświadczeniem w branży petfood i branży mięsnej. Ponad 20 lat uczy bardzo wiele.
Szczególnie, jak nie łapać się na tak zwane marketingowe ściemy w stylu Human Grade w karmach dla zwierząt.
Poza tym, na pierwszym etapie poddajemy je badaniom laboratoryjnym. Gdy występuje niezgodność z deklaracjami producenta, takie produkty nie trafiają na nasze półki. Przeprowadzamy standardową procedurę kontroli jakości.
hot°: Czy możesz podzielić się sukcesem któregoś z produktów, który okazał się szczególnie korzystny dla zdrowia zwierząt?
Oczywiście – nieustannie są to nasze wszystkie produkty na bazie koniny. Rewelacyjnie rozprawiają się z alergiami. Wszystkie nasze produkty mrożone bardzo wyróżniają się na tle innych karm. Są po prostu najlepsze.
hot°: Jakie są największe wyzwania związane z prowadzeniem biznesu skupionego na zdrowym żywieniu zwierząt w Polsce?
Trzeba stawiać sobie wysoko poprzeczkę, sobie i innym sklepom. Edukować konsumentów, uczyć przepisów.
Wyzwaniem jest przekonanie klienta, że zdrowe żywienie to zdrowe zwierzę. Zdrowie zaczyna się od jelit. Tego nie mają w swojej ofercie wielkopowierzchniowe sklepy.
hot°: Jakie trendy w żywieniu zwierząt obserwujesz w ostatnich latach i jak na nie reaguje Jolipet Polska?
W żywieniu jest wiele trendów. Ale najlepsza forma żywienia zwierząt są nasze mrożone burgery.
hot°: Czy możesz opowiedzieć o jakimś wyjątkowym przypadku, gdzie dieta z Jolipet Polska znacząco poprawiła stan zdrowia zwierzaka?
Tych przypadków mamy już tysiące. Ale najbardziej w pamięć zapadł mi Hugo. To było już 5 lat temu. Buldog francuski w skrajnym wyczerpaniu. Lekarze chcieli mu podać chemię – podejrzewali chłoniaka.
Udało nam się namówić właścicielkę Asię, by chemia nie została podana.
Badania Hugo przesłaliśmy do Instytutu Weterynarii w Gent w celu konsultacji i pies został zdiagnozowany na IBD. Wyprowadziliśmy go naszym jedzeniem i jest ich wiernym konsumentem.
hot°: Jakie są aktualnie najpopularniejsze produkty w Waszym asortymencie i dlaczego?
Wszystkie mrożonki i Barf Tiernahrung – manufaktura z Niemiec. Mięso suszone powietrzem bez chemii, bez mączki mięso-kostnej. Dlaczego?
To najbardziej prawdziwe produkty w ofercie branży petfood na całym świecie.
hot°: W jaki sposób dbacie o świeżość i wysoką jakość oferowanych produktów?
Postępując zgodnie z procedurami kontroli jakości wprowadzonymi w naszej firmie i na produkcji. To też jest częścią naszego know-how – stąd pozostawię je bez komentarza.
hot°: Czy planujecie wprowadzenie nowych produktów lub rozszerzenie oferty?
Oczywiście – już wprowadziliśmy Joy, naszą karmę z insektów – którą psy pokochały. Jest alternatywą do walki z alergiami, gdy konina nie wchodzi w grę, oraz Hello Yellow by Ovad Company. Wojciech – producent będzie i nas osobiście w sobotę 24 lutego w Jolipet Polska – stacjonarnie na Czorsztyńskiej na wydarzeniu związanym z owadami w karmie.
LINK DO WYDARZENIA: https://fb.me/e/wbMYcZ6Jj
hot°: Jakie znaczenie ma dla Ciebie osobiste zaangażowanie w promowanie zdrowego żywienia zwierząt?
Ogromne. Gdybyśmy nie byli zaangażowani w to przedsięwzięcie, nie miałoby ono racji bytu.
hot°: Jak klienci mogą śledzić nowości i promocje w ofercie Jolipet Polska oraz uczestniczyć w życiu społeczności sklepu?
Serdecznie zapraszamy na naszą grupę na Facebooku. Jolipet w trosce o zdrowie Twojego psa i kota.
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
facebook - Jolipet Polska
www.instagram.com/jolipetpolska
TicToc: Jolipe Polska
SKLEP STACJONARNY:
ul. Czorsztyńska 67
tel. +48 501 170 178
Komentarze
Brak komentarzy.