Standfor - Wierzymy w jakość, nie ilość

22.10.2021 0 komentarzy
Autor: Piotr Żelachowski, Zdjęcia: Standfor

Przedstawiamy Standfor. Grupa przyjaciół, szczecińskie korzenie, aktualnie adres – cały świat, chcąc podbić rynek świadomej mody. Jak mówią o sobie: „Standfor to kunszt. Wierzymy w ludzi i ich poświęcenie. Naszym etosem jest jakość, a nie ilość. Mówimy NIE szybkiej modzie. Nasze produkty są stworzone z myślą o osobach kreatywnych, które szukają czegoś wyjątkowego. Budujemy relacje na całe życie i staramy się inspirować. Witamy w rodzinie SF.”

 

 

 
Cofnijmy się kilka lat wstecz, do początków. Kiedy powstała marka Standfor? Co było impulsem do jej założenia?


Cofamy się zatem aż do 2005 kiedy powstały pierwsze t-shirty. Już wtedy narzekaliśmy na słabą selekcję w sklepach. Importowane brandy były przebrane, ograniczone i mega drogie. Nie mieliśmy kasy byliśmy dzieciakami z pasją i dużym sercem. Polski rynek dopiero się rozwijał. Dodatkowo, dużym impulsem była dla nas pasja do miejskiej kultury. Czuliśmy się zobowiązani oddać coś od siebie i dumnie reprezentować tworząc własny miejski brand.

 

Jaka jest idea przewodnia waszej odzieżowej marki? Do kogo adresujecie swój przekaz i wartości oraz oczywiście ubrania?


Reprezentujemy ambitnych i kreatywnych. Inspirujemy i wspieramy świadome osoby, które dążą do własnego celu. Wiemy jak ciężko osiągnąć mistrzostwo. Sami zaczynaliśmy od zera a droga była ciężka i kręta. Nie przestawajcie, jesteśmy z wami. Razem jesteśmy silniejsi.

 

Rynek odzieżowy zdominowany przez tanią chińską produkcję, a wy proponujecie droższe, ale wysokiej jakości materiały i staranne wykończenia. Czy to dobra droga dla Standfor?


Wierzymy w jakość nie ilość. Fast fashion jest naszym wrogiem. Wiemy, że ludzie zdają sobie sprawę jak trwałe i ponadczasowe są wysokiej jakości designerskie produkty. Kupuj rozsądnie i noś przez lata. Nie zaśmiecaj naszej planety jednorazowymi śmieciami. Unikatowy design, wygoda i jakość to nasz standard. Nic na szybko.

 

 

 

Kolekcję na rok 2021 nazwaliście Blueprint. Co Was inspirowało w jej tworzeniu oraz jakie ubrania wchodzą w jej skład?


Zawsze projektujemy z przesłaniem. Nie kierujemy się trendami. Blueprint to kolekcja napakowana przesłaniem i hołdami subkultury np. jak negatywnie telewizja wpływa na ludzi i używa przekazu podprogowego. Dodatkowo, nie brakuje pięknych klasyków i minimalnych projektów.


Jakie są wasze najpopularniejsze i najczęściej kupowane produkty Standfor w tym sezonie?


Bluzy, tshirty, spodenki do basketu (sold out), kolekcja mr. Ink'a. Post pandemia znowu zmienia upodobania.

 

 

Jak powinna wyglądać dobra moda według waszego zespołu?


Dobra moda to na pewno indywidualność. Noś wszystko w czym Tobie dobrze i wygodnie. To najlepszy przepis na masę dobrej energii.

 

Jakie macie plany na końcówkę roku? Jak myślicie czy pandemia koronowirusa wpłynie negatywnie czy pozytywnie na rynek odzieżowy?


Niebawem wypuszczamy produkt, który zajął nam ponad rok przygotowań i produkcji. Bluzy szyte z customowej, super grubej dzianiny z pełnym zadrukiem naszego oryginalnego wzoru camo w trzech kolorach. To naprawdę coś specjalnego dla kolekcjonerów. Osoby wyłącznie zapisane do newslettera będą mieć możliwość podglądu i presale.

 

Co do pandemii... Było to ogromne wyzwanie i test dla wielu, ale także pojawiło się sporo czasu na przemyślenie procesów i przygotowanie masy nowych projektów. Zawsze szukamy tej dobrej strony i owocem tego są nadchodzące kolaboracje, których nie możemy się doczekać...

 

Dziękujemy za Twój czas. Mamy nadzieję że zainspirowaliśmy Ciebie do działania. Napisz do nas jeśli chcesz podzielić się swoją pasją. Pozdrawiamy. SF Crew.

 


Standfor
www.standfor.pl
tel. 501 526 846
mail: studio@standfor.pl
www.facebook.com/standforpolska
www.instagram.com/standforpolska

 

 

Komentarze

Komentarze

Brak komentarzy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach i opiniach publikowanych przez Czytelników niniejszego serwisu. Publikowane komentarze są tylko i wyłącznie prywatymi opiniamii użytkowników serwisu. Zachowujemy oryginalną pisownię nadesłanych komentarzy.