ELLA Depilacja Cukrem bez umawiania

05.10.2016 0 komentarzy
Autor: Piotr Żelachowski, Zdjęcia: Archiwum Ella

Rozpoczęliśmy współpracę z kolejną, szczecińską firmą związaną z urodą. ELLA, to marka tworzona przez kobiety - pasjonatki i entuzjastki naturalnej kosmetyki i pielęgnacji ciała. To co może wielu zaskoczyć w kampanii firmy, to z pewnością obecność mężczyzny; jednakże wszystko wskazuje na to, że był to strzał w dziesiątkę. Ta rewolucja z pewnością sprawi, że o marce ELLA zrobi się jeszcze głośniej. O produktach, planach na przyszłość, a także o wspomnianej kampanii porozmawiamy z Emilią Chromicz – założycielką firmy ELLA.

 


hot°: ELLA Depilacja Cukrowa marka która stworzyła w Szczecinie pierwsze Studio Depilacji Cukrem bez umawiania zdecydowała się na dość nietypowy krok – twarzą marki, która bądź co bądź jest głównie adresowana do kobiet, będzie mężczyzna. Nie model czy celebryta, ale sportowiec! Skąd taka decyzja? To niecodzienny wybór, bo przecież w branży kosmetycznej w reklamach czy na billboardach niepodzielnie królują idealnie piękne kobiety?

 

Emilia Chromicz: Może właśnie tego idealnego piękna na plakatach wokół mamy aż za dużo. Potem trudniej jest nam oglądać swoje własne autentyczne i pełne uroku odbicie w lustrze. Gdy otworzyłam firmę postanowiłam po pierwsze tworzyć dla kobiet takich jak ja i być blisko ich potrzeb, po drugie nie być nudną czy sztampową. Stąd pomysł tej kampanii – niech ona nie tylko będzie skierowana do kobiet, ale będzie naprawdę dla nich.

 

Norbert Szczęsny jest naszym Clooneyem – eleganckim, wysportowanym, kulturalnym mężczyzną. Facetem, który nie boi się przyznać, że dba o siebie, być może właśnie z naszego powodu. Poza tym to ważny przekaz: depilacja jest również dla prawdziwych mężczyzn. Już dość szerzenia stereotypów. Dodatkowo promocja Norberta to też promocja drużyny sportowej Husarii Szczecin, jak i sportu oraz ruchu w ogóle. To są wartości bliskie naszej firmie. Niech więc się wydzielają endorfiny! W najzdrowszych możliwych sytuacjach.

 

 

hot°: Czy ta rewolucja w reklamie to znak większych zmian w ELLI?

 

Emilia Chromicz: Nasza marka jest jak kobieta – podlega nieustannym przemianom, również jak kobieta - zawsze na lepsze. Kampania z szczecińską gwiazdą futbolu amerykańskiego w Polsce to raczej wisienka na torcie. Najważniejsze dla nas są produkty oraz usługi, które oferujemy. Latem 2016 weszły do naszej oferty aż dwie nowości: w 100% naturalne mydło inspirowane recepturą z Allepo oraz olejek przeciwko wrastającym włoskom składający się z unikatowego połączenia olejku z drzewa herbacianego oraz migdałowca. Pomysł stworzenia mydła pojawił się ze względu na moją córkę i jej delikatną, łatwo przesuszającą się skórę. Jak mawiają – potrzeba matką wynalazku.

 

 

hot°: A więc w planach ELLI są kolejne i kolejne produkty, które poszerzą asortyment kosmetyków po depilacji. Czy coś jeszcze?

 

Emilia Chromicz: Nie byłabym sobą, gdybym nie chciała podbić świata. Ale na poważnie, to faktycznie szczecińskie studio depilacji bez umawiania cieszy się tak dobrą renomą, że chcemy się nim podzielić z całą Polską. Jeszcze w 2017 roku planujemy otwarcie studia w Poznaniu, a potem co roku w nowym punkcie.

 

Nie ukrywam, że marzy mi się też podbijanie za zachodnią granicą. Ale w tej chwili czekamy na podszepty, gdzie najbardziej się na nas czeka w naszym kraju! W tej chwili mogę powiedzieć, że to, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie przypuszczeniem jak np. potencjalny sukces w 100% naturalnych kosmetyków, w tej chwili jest globalnym trendem. A ja mogę z dumą powtarzać, że ELLA jest słodka z natury.

 

 

hot°: A więc czego można życzyć ELLI?

 

Emilia Chromicz: Chyba tylko wytrwałości i rozwoju jak do tej pory. Mamy wiele pomysłów nie tylko na kampanie promocyjne. Chciałabym też, aby ELLA mogła faktycznie coś poruszać, będąc marką dla świadomych i ambitnych odbiorców. Np. zmienić nastawienie kobiet do własnego ciała, mężczyzn do pielęgnacji, nas wszystkich do ruchu. Tak, abyśmy mogli gładko przejść przez życie.

 

 

hot°: ELLA Depilacja Cukrowa zdecydowała się na dość nietypowy krok – twarzą marki, która bądź co bądź jest głównie adresowana do kobiet, będzie mężczyzna. Nie model czy celebryta, ale sportowiec! Skąd taka decyzja? To niecodzienny wybór, bo przecież w branży kosmetycznej, w reklamach czy na billboardach niepodzielnie królują idealnie piękne kobiety?

 

Emilia Chromicz: Może własnie tego idealnego piękna na plakatach wokół mamy aż za dużo. Potem trudniej jest nam oglądać swoje własne, autentyczne i pełne uroku odbicie w lustrze. Kiedy otworzyłam firmę postanowiłam po pierwsze tworzyć dla kobiet takich jak ja i być blisko ich potrzeb, po drugie nie być nudną czy sztampową. Stąd pomysł tej kampanii – niech ona nie tylko będzie skierowana do kobiet, ale będzie naprawdę dla nich.

 

Norbert Szczęsny jest naszym Clooneyem – eleganckim, wysportowanym, kulturalnym mężczyzną. Facetem, który nie boi się przyznać, że dba o siebie, być może właśnie z naszego powodu. Poza tym to ważny przekaz: depilacja jest również dla prawdziwych mężczyzn. Już dość szerzenia stereotypów. Dodatkowo promocja Norberta, to też promocja drużyny sportowej Husarii Szczecin, jak i sportu oraz ruchu w ogóle. To są wartości bliskie naszej firmie. Niech więc się wydzielają endorfiny! W najzdrowszych możliwych sytuacjach.

 

 

hot°: Czy ta rewolucja w reklamie jest zwiastunem większych zmian w ELLI?

 

Emilia Chromicz: Nasza marka jest jak kobieta – podlega nieustannym przemianom, również jak kobieta - zawsze na lepsze. Kampania ze szczecińską gwiazdą futbolu amerykańskiego w Polsce, to raczej wisienka na torcie.Najważniejsze dla nas są produkty oraz usługi, które oferujemy.

 

Latem 2016 weszły do naszej oferty aż dwie nowości: w 100% naturalne mydło inspirowane recepturą z Allepo oraz olejek przeciwko wrastającym włoskom składający się z unikatowego połączenia olejku z drzewa herbacianego oraz migdałowca. Pomysł stworzenia mydła pojawił się ze względu na moją córkę i jej delikatną, łatwo przesuszającą się skórę. Jak mawiają – potrzeba matką wynalazku.

 

 

hot°: A więc w planach ELLI są kolejne produkty, które poszerzą asortyment kosmetyków do depilacji. Czy coś jeszcze?

 

Emilia Chromicz: Nie byłabym sobą, gdybym nie chciała podbić świata. Ale na poważnie, to faktycznie szczecińskie studio depilacji bez umawiania cieszy się tak dobrą renomą, że chcemy się nim podzielić z całą Polską. Jeszcze w 2017 roku planujemy otwarcie studia w Poznaniu, a potem co roku w nowym punkcie. Nie ukrywam, że marzy mi się też podbijanie za zachodnią granicą. Ale w tej chwili czekamy na podszepty, gdzie najbardziej się na nas czeka w naszym kraju!

 

Poza tym ważnym elementem rozwoju ELLI są międzynarodowe działania promocyjne: w przyszłym roku zaprezentujemy się na targach w Bolonii, a w 2018 w Moskwie. Takie wyjazdy są zawsze bardzo ekscytujące i pozwalają nam być na bieżąco z wydarzeniami i trendami w branży. W tej chwili mogę powiedzieć, że to, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie przypuszczeniem, jak np. potencjalny sukces w 100% naturalnych kosmetyków, w tej chwili jest globalnym trendem. A ja mogę z dumą powtarzać, że ELLA jest słodka z natury.

 

 

hot°: A więc czego można życzyć ELLI?

 

Emilia Chromicz: Chyba tylko wytrwałości i rozwoju jak do tej pory. Mamy wiele pomysłów nie tylko na kampanie promocyjne. Chciałabym też, aby ELLA mogła faktycznie coś poruszać, będąc marką dla świadomych i ambitnych odbiorców. Np. zmienić nastawienie kobiet do własnego ciała, mężczyzn do pielęgnacji, nas wszystkich do ruchu. Tak, abyśmy mogli gładko przejść przez życie.

 

 

ELLA Studio Depilacji Cukrem
ul. Kaszubska 17 (wejście od Bogurodzicy)
tel. 91 43 44 733
Odwiedź Stronę Internetową - ELLA Studio

Odwiedź Stronę Internetową - ELLA Cosmetics

Napisz maila!

Polub ELLA Depilacja Cukrowa na Facebooku!

Polub na Facebooku: ELLA Studio Depilacja Cukrowa w Szczecinie

Zapisz

Komentarze

Komentarze

Brak komentarzy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach i opiniach publikowanych przez Czytelników niniejszego serwisu. Publikowane komentarze są tylko i wyłącznie prywatymi opiniamii użytkowników serwisu. Zachowujemy oryginalną pisownię nadesłanych komentarzy.